preloader

O nas

Budujemy trwałedobre relacje pomiędzy marką i klientem, osiągając przy tym ponadprzeciętne wyniki.

Hej, miło Cię widzieć w miejscu gdzie kreatywne głowy pracują nad efektywnymi rozwiązaniami dla klientów i ich marek.

DOŚWIADCZENIE

Nasz zespół od ponad 18 lat  zajmuje się szeroko pojętym marketingiem.

Czas, który zbudował nasze doświadczenie, dał nam wiedzę,  którą teraz wykorzystujemy pracując dla najbardziej znanych marek w Polsce i na świecie.  Pełni zaangażowania i otwartości na nowe technologie, przygotujemy koncepcje kreatywne dla dużych i małych marek czerpiąc inspirację od najlepszych. 

NAGRODY

W tym okresie zdobyliśmy kilkadziesiąt nagród i wyróżnień  wspólnie z naszymi klientami i partnerami. 

Effie Awards, Mobile Trands Awards, Impactor, Webstar, Golden Arrow i wiele innych. 

Nowoczesna
i efektywna
komunikacja Twojej
marki.

Branding/Rebranding

Branding to proces, który zmienia markę w rozpoznawalny produkt na rynku lokalnym lub globalnym. 

 
Dlatego proces brandingu zaczniemy od analizy Twoich założeń, badań na grupie docelowej , spisania wniosków, finalnie przygotowując  strategię komunikacji. Naming, identyfikacja wizualna, architektura marki, brand design i brand manual, to tylko niektóre z elementów zakresu naszych usług.
 
Marki często korzystają z rebrandingu po spełnieniu założeń strategicznych firmy, wprowadzeniu nowych produktów na rynek, lub wypaleniu obecnego wizerunku.
Proces rebrandingu w zależności od skali firmy/marki/produktu jest wieloetapowy dlatego warto wybrać zaufany podmiot. W Mora studio zajmujemy się rebrandingiem  i wsparciem naszych klientów od początku procesu po wsparcie gdy rebranding zostanie już zakończony.

Projektowanie graficzne

Stworzony key visual, logo, identyfikacja , strona internetowa pozostają z marką na lata. Najczęściej rozpoznajemy marki właśnie po tych elementach.

 
Produkt, marka,  kampania. Każdy z tych elementów potrzebuje spójnej komunikacji a wstępem do niej jest key visual. Dobry projekt graficzny key visualu powinien współgrać z produktem, celem firmy, charakterem  grupy docelowej i zasięgiem. Czasami tworzymy go na potrzeby kampanii. W kontekście produktów i marek najczęściej stworzony key visual tworzony jest na lata.
 
Tworzymy identyfikację wizualną dla marek i produktów zaczynając od projektu, kończąc na wykonaniu wszystkich jej  elementów i dostarczeniu do klienta. Wykorzystanie nowych i standardowych materiałów oraz technologii sprawia, że każda z zaprojektowanych identyfikacji posiada własną tożsamość zauważalną przez docelowych klientów oraz docenianą w oczach pracowników.
 
Zaprojektujemy graficznie i przygotujemy do wdrożenia User Interface zarówno dla strony internetowej jak i rozbudowanego serwisu czy aplikacji mobilnej. Przez ponad 18 lat pracowaliśmy dla największych instytucji państwowych , banków, czy prywatnych przedsiębiorstw wdrażając i projektując graficznie aplikacje mobilne, strony internetowe, czy rozbudowane serwisy internetowe. 

Landing pages

Dobrze zaplanowane kanały dotarcia, materiały i kreatywne podejście do celów kampanii zbliżają ja do sukcesu i ponad przeciętnych wyników.

 
Konwersja jest jednym z najważniejszych elementów rozliczania każdej kampanii. Dobrze zaplanowane kanały dotarcia, materiały i kreatywne podejście do celów kampanii zbliżają ja do sukcesu i ponad przeciętnych wyników.
 
Analityka jest podstawą każdej kampanii, bez niej efektywność kolejnych działań będzie ślepym trafem, a nie przemyślaną strategią budowania marki. Dlatego w naszych produktach tak istotnym elementem jest analityka, wnioski i know how. Dzielimy się naszymi sukcesami, ale też porażkami bo wiemy z czego one wynikają.

Web & Mobile design

Z nami zaprojektujesz mały wizerunkowy serwis , ale również rozbudowany portal lub system CRM dla firmy o regionalnym lub globalnym zasięgu.

 
Proces projektowy rozpoczniemy od warsztatów, następnie przechodząc przez wstępne mockupy i badania UX. Zaprojektujemy UI zgodny z najświeższymi trendami rynkowymi  aby finalnie wdrożyć go z partnerem oferującym najlepsze rozwiązania technologiczne. 
 
Od 2011 roku projektujemy i wdrażamy aplikacje mobilne w Polsce i na świecie. Mieliśmy przyjemność współpracować z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi markami. Z nami zaprojektujesz aplikacje na systemy Android/iOS.
 
Zajmiemy się każdym aspektem projektu począwszy od określenia wstępnych założeń, warsztatów zwieńczonych pełna dokumentacja wdrożeniową, poprzez badania UX , projekty UI i pełne wdrożenie.  Kończąc na marketingu produktu i wsparciu technologicznym po wdrożeniu i publikacji aplikacji.
 
Jeżeli myślisz o profesjonalnym podejściu do swojego produktu, wykonanie makiet low i high end oraz badania z użytkownikami są podstawą dobrych praktyk i obowiązkowym etapem każdego naszego wdrożenia. 
 
Po określeniu finalnych makiet zajmiemy się przygotowaniem UI produktu następnie po publikacji przez pierwszy okres oferujemy pogłębioną analitykę działań użytkowników aby zmaksymalizować i osiągnąć ponad przeciętne wyniki.

Foto & Video

Z nami przygotujesz jakościowe materiały dla Twojej Marki poczynając od sesji produktowych i wizerunkowych po krótkie materiały video na social media oraz profesjonalne spoty reklamowe .

 
Przygotujemy i wykonamy profesjonalne sesje wizerunkowe, produktowe oraz kreatywne. Kreatywne podejście do sesji fotograficznych  zawsze wyróżniało nasze studio. Wykonujemy zarówno kreatywne sesje produktowe ale również standardowe packshoty do sklepów internetowych lub kampanii.
 
Z nami zbudujesz wyróżniający się wizerunek swojej firmy w sesjach wizerunkowych.
Profesjonalne materiały na social media , spoty reklamowe, prezentacja produktów. Video marketing wymaga profesjonalnych materiałów i niestandardowych pomysłów. Poczynając od koncepcji , przygotowania i organizacji planu zdjęciowego po samą realizację. Zajmiemy się małymi i większymi projektami dając z siebie to co najlepsze.

Masz gotowy BRIEF?

Świetnie.

Pracowaliśmy dla

Wspólnie z naszymi klientami odkrywamy talenty drzemiące w ich markach.

Sprawdzony proces projektowy.

Marka i potrzeby

Na podstawie badań, briefu lub w trakcie warsztatów jasno i precyzyjnie określimy cel wspólnych działań. Zdefiniowanie problemu, który jest do rozwiązania, pozwoli nam zaplanować poszczególne etapy współpracy z marką.

 
Ponieważ jest to etap najważniejszy, marka i agencja powinny przeznaczyć na niego tak dużo czasu jak to będzie potrzebne. Nie można się śpieszyć z wnioskami. Popełnienie błędu na tym etapie będzie najbardziej kosztowne.
 
Aby osiągnąć najlepsze wnioski, do tego i kolejnego etapu często zapraszamy zewnętrznych ekspertów, których wiedza i doświadczenie  pomogą w tym szczególnym momencie.
 
Wspólne warsztaty pozwalają również nam samym lepiej zrozumieć branżę i markę, z którą w przyszłości będziemy pracować projektowo.

Warsztaty projektowe

Po określeniu potrzeb projektowych wspólnie z klientem i jego marką, na warsztatach projektowych zaproponujemy różne rozwiązania, pomysły, które poddamy pod dyskusję.

 
Celem warsztatów jest wypracowanie najlepszych rozwiązań na poziomie ogólnej koncepcji, kierunku działań, pomysłu. Warsztaty w kontekście różnych problemów mogą istotnie różnić się od siebie i osób zaangażowanych w ten proces.
 
Celem warsztatów jest przygotowanie wytycznych dla zespołów produkcyjnych oraz estymacja i wycena działań.

Projekt

Na tym etapie przygotujemy koncepcje projektowe, z których wspólnie z klientem wybierzemy jedną do dalszego rozwoju i przygotowania finalnych materiałów. Każdy projekt jest inny, ma inne potrzeby i wzorce.

 
Projekty realizujemy z wykorzystaniem najnowszych technologii, które wspierają proces projektowy, oszczędzają czas potrzebny na realizację poszczególnych zadań oraz pozwalają marce wyróżnić się na rynku.
Pracę planujemy i nadzorujemy wykorzystując monday.com lub, na życzenie klienta, JIRA w bardziej zawansowanych technologicznie projektach.
 
Etapów projektowych możemy wyróżnić kilka, począwszy od projektu UX , UI, projektu graficznego,  czy materiału video. Każdy z tematów będzie wymagał więcej lub mniej etapów projektowych.
Zakończeniem tego etapu jest przekazanie do działu wdrożenia projektu graficznego danego elementu wraz z opisem projektowym.

Wdrożenie

Wdrożenie projektu w zależności od jego typu i rozbudowania, może zająć od kilku tygodni do kilkunastu miesięcy. Kluczem do sukcesu i udanej realizacji wdrożenia jest zaplanowanie procesu, nadzór i ocena ryzyk projektowych.

 

Każdy projekt jest specyficzny, ma inne potrzeby, timing,  budżet. Wdrożenie projektu to etap szczególny, ponieważ wizja klienta i agencji nabiera realnego kształtu produktu. 
Posiadanie zaufanych ludzi to podstawa udanego projektu i jego wdrożenia.

Publikacja

Publikacja projektu to szczególny etap dla wszystkich zaangażowanych w proces realizacji oraz czekających na efekty.  Na tym etapie wspieramy klientów zarówno w samym procesie publikacji, a najbardziej złożone realizacje supportujemy przez pierwsze 72 godziny w kontekście technologicznym.

 

W projektach digitalowych moment upublicznienia projektu jest najczęściej również rozpoczęciem działań reklamowych, w których jako agencja również wspieramy klientów osiągając przy tym bardzo dobre efekty. Po tym etapie zapewniamy support rozwojowy oraz gwarancyjny  zgodny ze standardami rynkowymi.

Utrzymanie i gwarancja

Po publikacji projektu zapewniamy utrzymanie i serwis wdrożonych przez nasz zespół prac. Zmieniająca się technologia wymaga od zarządzających nieustannych aktualizacji różnych części systemów oraz zapewnienia optymalnego i najbardziej aktualnego środowiska do działania.

 
Utrzymanie wdrożonych projektów często wiąże się również z rozwojem ich najbardziej istotnych elementów albo coraz to nowszych funkcji. Na każdym z tych etapów wspieramy marki i klientów.
 
Gwarancja na nasze produkty może mieć standardową formę dla mniejszych projektów lub bardziej rozszerzoną tam, gdzie ryzyko jest większe.
Bartosz_Brazewicz_Dosiolko
Każdy ma talent ale nie każdy potrafi go tak świetnie wykorzystać. Perfekcjonizm i wiedza dopełniają całości.

Bartosz Brażewicz Dosiółko

CEO Me & My Friends

00 / 00