O nas
Budujemy trwałe, dobre relacje pomiędzy marką i klientem, osiągając przy tym ponadprzeciętne wyniki.


Hej, miło Cię widzieć w miejscu gdzie kreatywne głowy pracują nad efektywnymi rozwiązaniami dla klientów i ich marek.
DOŚWIADCZENIE
Nasz zespół od ponad 18 lat zajmuje się szeroko pojętym marketingiem.
Czas, który zbudował nasze doświadczenie, dał nam wiedzę, którą teraz wykorzystujemy pracując dla najbardziej znanych marek w Polsce i na świecie. Pełni zaangażowania i otwartości na nowe technologie, przygotujemy koncepcje kreatywne dla dużych i małych marek czerpiąc inspirację od najlepszych.


NAGRODY
W tym okresie zdobyliśmy kilkadziesiąt nagród i wyróżnień wspólnie z naszymi klientami i partnerami.
Effie Awards, Mobile Trands Awards, Impactor, Webstar, Golden Arrow i wiele innych.
Nowoczesna
i efektywna
komunikacja Twojej
marki.
Branding/Rebranding
Branding to proces, który zmienia markę w rozpoznawalny produkt na rynku lokalnym lub globalnym.
Dlatego proces brandingu zaczniemy od analizy Twoich założeń, badań na grupie docelowej , spisania wniosków, finalnie przygotowując strategię komunikacji. Naming, identyfikacja wizualna, architektura marki, brand design i brand manual, to tylko niektóre z elementów zakresu naszych usług.
Marki często korzystają z rebrandingu po spełnieniu założeń strategicznych firmy, wprowadzeniu nowych produktów na rynek, lub wypaleniu obecnego wizerunku.
Proces rebrandingu w zależności od skali firmy/marki/produktu jest wieloetapowy dlatego warto wybrać zaufany podmiot. W Mora studio zajmujemy się rebrandingiem i wsparciem naszych klientów od początku procesu po wsparcie gdy rebranding zostanie już zakończony.
Projektowanie graficzne
Stworzony key visual, logo, identyfikacja , strona internetowa pozostają z marką na lata. Najczęściej rozpoznajemy marki właśnie po tych elementach.
Produkt, marka, kampania. Każdy z tych elementów potrzebuje spójnej komunikacji a wstępem do niej jest key visual. Dobry projekt graficzny key visualu powinien współgrać z produktem, celem firmy, charakterem grupy docelowej i zasięgiem. Czasami tworzymy go na potrzeby kampanii. W kontekście produktów i marek najczęściej stworzony key visual tworzony jest na lata.
Tworzymy identyfikację wizualną dla marek i produktów zaczynając od projektu, kończąc na wykonaniu wszystkich jej elementów i dostarczeniu do klienta. Wykorzystanie nowych i standardowych materiałów oraz technologii sprawia, że każda z zaprojektowanych identyfikacji posiada własną tożsamość zauważalną przez docelowych klientów oraz docenianą w oczach pracowników.
Zaprojektujemy graficznie i przygotujemy do wdrożenia User Interface zarówno dla strony internetowej jak i rozbudowanego serwisu czy aplikacji mobilnej. Przez ponad 18 lat pracowaliśmy dla największych instytucji państwowych , banków, czy prywatnych przedsiębiorstw wdrażając i projektując graficznie aplikacje mobilne, strony internetowe, czy rozbudowane serwisy internetowe.
Landing pages
Dobrze zaplanowane kanały dotarcia, materiały i kreatywne podejście do celów kampanii zbliżają ja do sukcesu i ponad przeciętnych wyników.
Konwersja jest jednym z najważniejszych elementów rozliczania każdej kampanii. Dobrze zaplanowane kanały dotarcia, materiały i kreatywne podejście do celów kampanii zbliżają ja do sukcesu i ponad przeciętnych wyników.
Analityka jest podstawą każdej kampanii, bez niej efektywność kolejnych działań będzie ślepym trafem, a nie przemyślaną strategią budowania marki. Dlatego w naszych produktach tak istotnym elementem jest analityka, wnioski i know how. Dzielimy się naszymi sukcesami, ale też porażkami bo wiemy z czego one wynikają.
Web & Mobile design
Z nami zaprojektujesz mały wizerunkowy serwis , ale również rozbudowany portal lub system CRM dla firmy o regionalnym lub globalnym zasięgu.
Proces projektowy rozpoczniemy od warsztatów, następnie przechodząc przez wstępne mockupy i badania UX. Zaprojektujemy UI zgodny z najświeższymi trendami rynkowymi aby finalnie wdrożyć go z partnerem oferującym najlepsze rozwiązania technologiczne.
Od 2011 roku projektujemy i wdrażamy aplikacje mobilne w Polsce i na świecie. Mieliśmy przyjemność współpracować z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi markami. Z nami zaprojektujesz aplikacje na systemy Android/iOS.
Zajmiemy się każdym aspektem projektu począwszy od określenia wstępnych założeń, warsztatów zwieńczonych pełna dokumentacja wdrożeniową, poprzez badania UX , projekty UI i pełne wdrożenie. Kończąc na marketingu produktu i wsparciu technologicznym po wdrożeniu i publikacji aplikacji.
Jeżeli myślisz o profesjonalnym podejściu do swojego produktu, wykonanie makiet low i high end oraz badania z użytkownikami są podstawą dobrych praktyk i obowiązkowym etapem każdego naszego wdrożenia.
Po określeniu finalnych makiet zajmiemy się przygotowaniem UI produktu następnie po publikacji przez pierwszy okres oferujemy pogłębioną analitykę działań użytkowników aby zmaksymalizować i osiągnąć ponad przeciętne wyniki.
Foto & Video
Z nami przygotujesz jakościowe materiały dla Twojej Marki poczynając od sesji produktowych i wizerunkowych po krótkie materiały video na social media oraz profesjonalne spoty reklamowe .
Przygotujemy i wykonamy profesjonalne sesje wizerunkowe, produktowe oraz kreatywne. Kreatywne podejście do sesji fotograficznych zawsze wyróżniało nasze studio. Wykonujemy zarówno kreatywne sesje produktowe ale również standardowe packshoty do sklepów internetowych lub kampanii.
Z nami zbudujesz wyróżniający się wizerunek swojej firmy w sesjach wizerunkowych.
Profesjonalne materiały na social media , spoty reklamowe, prezentacja produktów. Video marketing wymaga profesjonalnych materiałów i niestandardowych pomysłów. Poczynając od koncepcji , przygotowania i organizacji planu zdjęciowego po samą realizację. Zajmiemy się małymi i większymi projektami dając z siebie to co najlepsze.
Masz gotowy BRIEF?
Świetnie.
Sprawdzony proces projektowy.
Marka i potrzeby
Na podstawie badań, briefu lub w trakcie warsztatów jasno i precyzyjnie określimy cel wspólnych działań. Zdefiniowanie problemu, który jest do rozwiązania, pozwoli nam zaplanować poszczególne etapy współpracy z marką.
Ponieważ jest to etap najważniejszy, marka i agencja powinny przeznaczyć na niego tak dużo czasu jak to będzie potrzebne. Nie można się śpieszyć z wnioskami. Popełnienie błędu na tym etapie będzie najbardziej kosztowne.
Aby osiągnąć najlepsze wnioski, do tego i kolejnego etapu często zapraszamy zewnętrznych ekspertów, których wiedza i doświadczenie pomogą w tym szczególnym momencie.
Wspólne warsztaty pozwalają również nam samym lepiej zrozumieć branżę i markę, z którą w przyszłości będziemy pracować projektowo.
Warsztaty projektowe
Po określeniu potrzeb projektowych wspólnie z klientem i jego marką, na warsztatach projektowych zaproponujemy różne rozwiązania, pomysły, które poddamy pod dyskusję.
Celem warsztatów jest wypracowanie najlepszych rozwiązań na poziomie ogólnej koncepcji, kierunku działań, pomysłu. Warsztaty w kontekście różnych problemów mogą istotnie różnić się od siebie i osób zaangażowanych w ten proces.
Celem warsztatów jest przygotowanie wytycznych dla zespołów produkcyjnych oraz estymacja i wycena działań.
Projekt
Na tym etapie przygotujemy koncepcje projektowe, z których wspólnie z klientem wybierzemy jedną do dalszego rozwoju i przygotowania finalnych materiałów. Każdy projekt jest inny, ma inne potrzeby i wzorce.
Projekty realizujemy z wykorzystaniem najnowszych technologii, które wspierają proces projektowy, oszczędzają czas potrzebny na realizację poszczególnych zadań oraz pozwalają marce wyróżnić się na rynku.
Pracę planujemy i nadzorujemy wykorzystując monday.com lub, na życzenie klienta, JIRA w bardziej zawansowanych technologicznie projektach.
Etapów projektowych możemy wyróżnić kilka, począwszy od projektu UX , UI, projektu graficznego, czy materiału video. Każdy z tematów będzie wymagał więcej lub mniej etapów projektowych.
Zakończeniem tego etapu jest przekazanie do działu wdrożenia projektu graficznego danego elementu wraz z opisem projektowym.
Wdrożenie
Wdrożenie projektu w zależności od jego typu i rozbudowania, może zająć od kilku tygodni do kilkunastu miesięcy. Kluczem do sukcesu i udanej realizacji wdrożenia jest zaplanowanie procesu, nadzór i ocena ryzyk projektowych.
Każdy projekt jest specyficzny, ma inne potrzeby, timing, budżet. Wdrożenie projektu to etap szczególny, ponieważ wizja klienta i agencji nabiera realnego kształtu produktu.
Posiadanie zaufanych ludzi to podstawa udanego projektu i jego wdrożenia.
Publikacja
Publikacja projektu to szczególny etap dla wszystkich zaangażowanych w proces realizacji oraz czekających na efekty. Na tym etapie wspieramy klientów zarówno w samym procesie publikacji, a najbardziej złożone realizacje supportujemy przez pierwsze 72 godziny w kontekście technologicznym.
W projektach digitalowych moment upublicznienia projektu jest najczęściej również rozpoczęciem działań reklamowych, w których jako agencja również wspieramy klientów osiągając przy tym bardzo dobre efekty. Po tym etapie zapewniamy support rozwojowy oraz gwarancyjny zgodny ze standardami rynkowymi.
Utrzymanie i gwarancja
Po publikacji projektu zapewniamy utrzymanie i serwis wdrożonych przez nasz zespół prac. Zmieniająca się technologia wymaga od zarządzających nieustannych aktualizacji różnych części systemów oraz zapewnienia optymalnego i najbardziej aktualnego środowiska do działania.
Utrzymanie wdrożonych projektów często wiąże się również z rozwojem ich najbardziej istotnych elementów albo coraz to nowszych funkcji. Na każdym z tych etapów wspieramy marki i klientów.
Gwarancja na nasze produkty może mieć standardową formę dla mniejszych projektów lub bardziej rozszerzoną tam, gdzie ryzyko jest większe.
