preloader

Interstellar – TOSHIBA

Client

TOSHIBA

Services

ART DIRECTION, WEB, PRINT, BTL

Date

2020-08-25

PROBLEM

Odbiorcami kampanii byli entuzjaści nowych technologii, miłośnicy kina oraz osoby poszukujące zaawansowanych, innowacyjnych telewizorów.

 

Przekaz reklamowy został skierowany do pasjonatów dźwięku i obrazu, dbających o wysoką jakość domowej rozrywki. Styl i język komunikatu dostosowaliśmy do potrzeb i preferencji klientów o wysokich wymaganiach technicznych i rozwiniętej wrażliwości estetycznej.

WYZWANIA

Przy zakupie telewizorów Smart TV Toshiba z serii L74, o przekątnej 47 lub 55 cali, klient zyskiwał szansę na otrzymanie odtwarzacza Blue Ray. Warunkiem było dokonanie zakupu w czasie trwania promocji oraz zarejestrowanie go na dedykowanej kampanii witryny.

Hasło "Sięgaj Gwiazd" nawiązywało do tematyki filmu oraz do możliwości oferowanych przez telewizory z serii L74 i odtwarzacz Blue Ray. 

Kreacja została osadzona w kosmicznej stylistyce. Gwiezdne motywy pojawiły się na landing page'u i materiałach drukowanych.

W podobnej tendencji utrzymany był spot, emitowany w Radiu Zet, w którym po wystrzeleniu rakiety, wydobywający się z otchłani głos lektora informował o rozpoczynającej się promocji.

Atrakcyjne efekty wizualne umożliwiły wykorzystanie innowacyjnych formatów Rich Media, które dzięki połączeniu bogactwa koloru i głębi dźwięku skłaniały odbiorców do podjęcia interakcji.

Elementy kampanii

czas trawania kampanii 

WYNIKI KAMPANII

 

Wspólnie z marką Toshiba pracowaliśmy nad komunikacją digital dla produktu Smart TV Cloud.

Do naszych zadań należała produkcja spotu oraz kampania inspirowaną filmem „Interstellar”.

Prowadzone działania służyły kreowaniu pozytywnego wizerunku marki, promocji produktu, wzmocnieniu lojalności użytkowników oraz wsparciu sprzedaży w okresie świątecznym.

Wszystkie wskaźniki, które analizowaliśmy po kampanii spełniały z nadmiarem założone cele klienta.

 

ODŁONY LANDING PAGE

157 000 000

ŚREDNI CZAS NA LANDING PAGE

74 sek.

Szukasz agencji kreatywnej?

 

Bartosz_Brazewicz_Dosiolko
Każdy ma talent ale nie każdy potrafi go tak świetnie wykorzystać. Perfekcjonizm i wiedza dopełniają całości.

Bartek Brażewicz Dosiółko

CEO Me & My Friends

00 / 00