

PROBLEM
Odbiorcami kampanii byli entuzjaści nowych technologii, miłośnicy kina oraz osoby poszukujące zaawansowanych, innowacyjnych telewizorów.
Przekaz reklamowy został skierowany do pasjonatów dźwięku i obrazu, dbających o wysoką jakość domowej rozrywki. Styl i język komunikatu dostosowaliśmy do potrzeb i preferencji klientów o wysokich wymaganiach technicznych i rozwiniętej wrażliwości estetycznej.
WYZWANIA
Przy zakupie telewizorów Smart TV Toshiba z serii L74, o przekątnej 47 lub 55 cali, klient zyskiwał szansę na otrzymanie odtwarzacza Blue Ray. Warunkiem było dokonanie zakupu w czasie trwania promocji oraz zarejestrowanie go na dedykowanej kampanii witryny.
Hasło "Sięgaj Gwiazd" nawiązywało do tematyki filmu oraz do możliwości oferowanych przez telewizory z serii L74 i odtwarzacz Blue Ray.
Kreacja została osadzona w kosmicznej stylistyce. Gwiezdne motywy pojawiły się na landing page'u i materiałach drukowanych.
W podobnej tendencji utrzymany był spot, emitowany w Radiu Zet, w którym po wystrzeleniu rakiety, wydobywający się z otchłani głos lektora informował o rozpoczynającej się promocji.
Atrakcyjne efekty wizualne umożliwiły wykorzystanie innowacyjnych formatów Rich Media, które dzięki połączeniu bogactwa koloru i głębi dźwięku skłaniały odbiorców do podjęcia interakcji.

Elementy kampanii
czas trawania kampanii

WYNIKI KAMPANII
Wspólnie z marką Toshiba pracowaliśmy nad komunikacją digital dla produktu Smart TV Cloud.
Do naszych zadań należała produkcja spotu oraz kampania inspirowaną filmem „Interstellar”.
Prowadzone działania służyły kreowaniu pozytywnego wizerunku marki, promocji produktu, wzmocnieniu lojalności użytkowników oraz wsparciu sprzedaży w okresie świątecznym.
Wszystkie wskaźniki, które analizowaliśmy po kampanii spełniały z nadmiarem założone cele klienta.
ODŁONY LANDING PAGE
157 000 000
ŚREDNI CZAS NA LANDING PAGE
74 sek.
Szukasz agencji kreatywnej?
